استان چونگ بوک بالاترین رکورد را در صادرات مواد غذایی کشاورزی در سال 2020 به دست آورد!

[ad_1]

[세계연합신문 김준경 기자] براساس آژانس آمار تجارت بین المللی کره ، از سال 2016 ، صادرات مواد غذایی کشاورزی بیش از 400 میلیون دلار بوده است ، بیشترین نرخ رشد 12.5 درصد است و صادرات 492.49 میلیون دلار است که بالاترین میزان ثبت شده تاکنون است.

به ویژه ، اگرچه صادرات سبزیجات و میوه هایی مانند سیب ، انگور و پاپریکا به دلیل ضعف برداشت ها به دلیل آب و هوای تابستان گذشته در حال کاهش است ، اما صادرات به دلیل افزایش صادرات غذاهای سالم و تخمیر شده ، غذاهای مناسب و تنقلات که از مزایای این محصول هستند ، به شدت افزایش می یابد از کرونا.

به عنوان اقلام مفید در صادرات مواد غذایی کشاورزی در سال 2020 ، 13 قهوه (13.16 میلیون دلار ، 6.6 ↑) ▲ شیرینی (85.58 میلیون دلار ، 4.0 ↑) ▲ محصولات کشاورزی (63.48 میلیون دلار ، 45.9 درصد٪) uc سس () 22.5 میلیون دلار ، 22.5 میلیون دلار ، 5.8 درصد ↑) ▲ کیمچی (18.29 میلیون دلار ، 55.0 درصد)) g جینسینگ قرمز (12.47 میلیون دلار ، 51.4 درصد).

براساس کشورها ▲ ایالات متحده (51.7 ↑) ، ▲ چین (22.3٪) ، ▲ ویتنام (20.1٪) نسبت به سال 2019 نرخ رشد بالاتری را نشان می دهند. علاوه بر این ، برای توسعه در بازارهای جدید ، فروشگاه آنتن و نگهداری نمونه بسته یک کنفرانس ویدیویی برگزار کرد. منطقه جدید جنوبی ، که استراتژیهای مختلف بازاریابی را در خارج از کشور اجرا می کند ، از افزایش صادرات 22.8 درصدی نسبت به سال 2019 خبر می دهد و به سرعت به عنوان پایه ای برای تنوع بخشیدن به بازار صادرات ظاهر می شود.

از سوی دیگر ، سهم صادرات از ژاپن که وابستگی زیادی به صادرات محصولات کشاورزی داشت ، در سال 2017 به 41.7 درصد جهش کرد ، اما در سال گذشته به 35.8 درصد کاهش یافت. این نتیجه تمرکز بر امنیت بازارهای جایگزین ژاپن برای به حداقل رساندن خسارت ناشی از اختلافات تجاری بین کره و ژاپن در سال 2019 و ارتقا promoting پیوسته پروژه های متنوع سازی بازار صادرات است.

برای ادامه نتایج چشمگیر صادرات مواد غذایی کشاورزی در سال 2021 ، این استان هدف صادرات مواد غذایی کشاورزی در سال 2021 را 600 میلیون دلار تعیین کرد که نسبت به سال قبل 22 درصد افزایش داشت و یک استراتژی برای ارتقا exports صادرات ایجاد کرد.

این نماینده است که صادرات کیمچی ، که سال گذشته محرک عمده صادرات محصولات غذایی بود ، با حمایت از جهانی سازی صادرات کیمچی برای پایداری رشد صادرات ، به افزایش رقابت جهانی شرکت های صادر کننده تشویق شدند و بازاریابی SNS از افراد تأثیرگذار در پاسخ استفاده می کند به تغییر توزیع در خارج از کشور و محیط مصرف کننده و همچنین پشتیبانی از ورود به مراکز آنلاین جهانی. این برنامه قصد دارد سیاستهای پشتیبانی سفارشی را برای

یک مقام استانی گفت: “با وجود شرایط سخت صادرات به دلیل کرونا 19 ، تولیدکنندگان مواد غذایی کشاورزی و مشاغل برای دستیابی به بالاترین ارزش صادرات در تاریخ همکاری کرده اند.” علاوه بر این ، ما با سازمان های مرتبط با تجارت همکاری نزدیک خواهیم کرد و اقدامات م exportثر در حمایت از صادرات را فعالانه ترویج كن “

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *