اعلام پیشنهاد انتخاب آژانس تجاری برای فعال سازی شبکه های اجتماعی KBO

[ad_1]

[세계연합신문 임동성 기자] از سوم KBO (فرماندار Ji-Taek Ji) برای انتخاب یک آژانس برای فعالیت کسب و کار فعال سازی شبکه های اجتماعی KBO یک پیشنهاد آزاد برگزار می کند.

شرکت های انتخاب شده از طریق این مناقصه مسئولیت عملیات و مدیریت کانال های رسمی رسانه های اجتماعی KBO ، فیلمبرداری از رویدادهایی را که توسط KBO برگزار می شود و تولید محتوای مختلف ویدیویی برای طرفداران بیس بال را بر عهده خواهند داشت.

علاوه بر این ، برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با طرفداران بیس بال در نظر گرفته خواهد شد و فیلم های مربوط به تیم ملی ، مانند جلسات تمرینی داخلی و مصاحبه با تیم بیس بال المپیک توکیو در سال 2021 ، ایجاد و به هواداران ارائه می شود.

پیشنهاد مناقصه این پروژه که توسط صندوق حمایت مالی وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی تأمین می شود ، با روش مناقصه عمومی رقابتی در بازار نارا و با مدیریت دفتر تدارکات عمومی انجام می شود. دوشنبه) می توانید تا ساعت 12:00 به تیم روابط عمومی KBO مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *