بیش از 80 شرکت کوچک و متوسط ​​در سال 2021

[ad_1]

[세계연합신문 김서윤 기자] وزارت SME و شرکتهای نوپا اعلام کرد که آنها از 5 فوریه تا 12 مارس برای انتخاب محصولات از مارک سوم K (K) (حدود 80) برای حمایت از کانالهای فروش محصولات عالی مصرفی SME ، استخدام خواهند کرد.

علامت K (K) حق استفاده از علامت K (K) ، علامت تجاری مشترک ملی را به مدت دو سال ، برای کالاهای مصرفی شرکت های کوچک و متوسط ​​که به دلیل عدم شناخت کافی برای ورود به خارج از کشور مشکل دارند ، اعطا می کند ، اما محصول بسیار عالی است و کانال های فروش را از طریق تبلیغ و تبلیغ حفظ می کند. در حال حاضر 133 پروژه انتخاب شده است (2019: 39 مورد در دوره اول و 94 مورد در دوره دوم در سال 2020).

شرایط صلاحیت شرکت های کوچک و متوسطی هستند که آماده استفاده از نشان تجاری K (K) بر روی کالاهای مصرفی تولید شده توسط این شرکت هستند و دارای فناوری محصول و پتانسیل گسترش در خارج از کشور هستند.

این محصول موردی است که توسط مصرف کنندگان عادی قابل خریداری است و باید در کره تولید شود. در مورد کالای مرسوله ، باید از فناوری اساسی کالا برخوردار باشد.

با این حال ، محصولات ساخت و توسعه اصلی (ODM) واجد شرایط استخدام نیستند.

برای جذب نیرو دو روش وجود دارد: “استخدام عمومی” که مستقیماً توسط شرکت مورد نظر اعمال می شود و “استخدام پیشنهادی” که توسط سازمانهای وابسته (نهادهای عمومی ، انجمن ها) و شرکت های خصوصی توصیه می شود. در مورد روش توصیه ، برای افزایش تشخیص محصولات عالی که در بازار آزمایش شده اند ، معرفی شد.

مراحل انتخاب در پنج مرحله انجام می شود: بررسی صلاحیت ، آزمون کتبی ، مسابقه ، نظر سنجی و اعطای گواهینامه ها.

در طی ارزیابی کتبی ، “فروش داخلی” به عنوان یک عامل ارزیابی برای انتخاب محصولاتی که در بازار داخلی آزمایش شده اند ، اضافه می شود و تیم ارزیابی عادلانه متشکل از مصرف کنندگان داخلی و تأثیرگذار خارجی (تأثیرگذار) است تا نیازهای متخصصان و متخصصان را منعکس کند. کاربران در این زمینه. خواهد بود

‘مارک K (K)’ با فروش و ترجیحات بالا در کره و اثبات رقابت هنگام ورود به خارج از کشور با تأیید ، به عنوان “کالای درجه یک کره” انتخاب شد.
علاوه بر این ، “محصول نوآورانه فناوری عالی” که محصولی با پتانسیل رشد بالا به دلیل استفاده از فناوری و طراحی عالی است ، به عنوان “پیش مارک K (K)” تعریف شده و پس از تکمیل در دسترس بودن بازار از طریق پشتیبانی از بازار داخلی ، نام تجاری K (K) به بالا می رود

“فروشگاه تخصصی (فروشگاه سرب)” در منطقه خرید مرکزی با قابلیت دسترسی مناسب برای مصرف کنندگان نصب شده و با نمایش محصولات در موضوعاتی که می تواند احساسات مصرف کننده را تحریک کند و پیکربندی یک سالن را برای تبلیغ برند K (K) و محصولات پشتیبانی کند. تجربیات.

مواد تبلیغاتی تولید می کند که شکل هیجان انگیز شرکت ها و محصولات را منعکس می کند و از طریق تبلیغات با استفاده از کانال های مختلف مانند یوتیوب ، اینستاگرام ، فیس بوک و وبلاگ ها علاقه و همدلی مشتری را برای مارک و محصولات K برانگیخته است.

تیم ارزیابی عادلانه K (K) برای تشکیل یک گروه ارزیابی تجربه (حامیان) استفاده می شود و تبلیغ شرکت با شرکت در رویدادهای تبلیغاتی و بررسی تجربیات منتشر شده پشتیبانی می شود.

بودجه ویژه ای برای حمایت از مارک های K (K) ، شرکت های منتخب در پروژه کوپن صادراتی ، که می توانند برای بازاریابی مورد نظر خارجی در این حد پشتیبانی دریافت کنند ، اختصاص می یابد و از امسال حداکثر 100 میلیون حمایت می کند بدون توجه به اندازه صادرات در شرکت به دست آمده است.

علاوه بر این ، پشتیبانی از مشارکت در مشاوره های صادراتی محصولات K (K) ، ساخت اضافی غرفه کره ای در یک مرکز خرید آنلاین آنلاین در بازارهای موج کره ای قوی و نوظهور و یک سالن تبلیغاتی برای برند K (K) در رویدادهای Hallyu مانند همانطور که KCON کاربران محلی را هدف قرار داده است. از طریق نمایشگاه های تبلیغاتی از فروش خارج از کشور پشتیبانی می کند.
علاوه بر این ، ارتقا of فروش داخلی محصولات با نام تجاری K (K) نیز از طریق جلسات مشاوره ای دوره ای برای خرید محصولات برنامه ریزی محصول خرید در خانه (MD) ، برنامه ریزی رویداد از طریق سازمان سالن های تبلیغاتی Brand K تشویق می شود. (K) در مراکز آنلاین خصوصی و ارتباط با رویدادهای بزرگ در بازار داخلی.

از سال 2021 ، محصول همان شرکت ، که از نظر عملکردی از همان فناوری مشابه یا مشابه با محصول شرکت انتخاب شده برای نام تجاری K (K) برخوردار است ، با بحث در کمیته خود حق استفاده از آرم را دریافت خواهد کرد ، اگر آرزوهای شرکت

این نشان دهنده دشواری صنعت در دشوار کردن فعالیتهای م promotionثر تبلیغاتی است ، زیرا پیوند یا ترویج مارک K (K) در خطوط تولید مشابه همان شرکت غیرممکن است.

وی یک تیم مشاوره را مدیریت می کند که به هر حوزه روابط عمومی و تبلیغات مورد نیاز شرکت های منتخب مارک K (K) اختصاص دارد و از تحقیقات بازار در مناطق جدید جنوبی و جدید شمالی و ایجاد استراتژی های توسعه در خارج از کشور پشتیبانی می کند.

جزئیات اطلاعیه پروژه را می توانید در وب سایت وزارت میان مدت یا پورتال I’m Stars پیدا کنید و می توان از طریق درگاه Im Stars ، درخواست شرکت در آن را به صورت آنلاین انجام داد.

“شرکت های مارک K (K) با وجود شرایط نامناسب صادرات به دلیل کرونا 19 در سال 2020 ، رشد بالایی از صادرات را نشان دادند (47.7٪ از شرکت ها در مرحله اول ، 36.6٪ از شرکت ها در مرحله دوم) جون ، رئیس بخش سیاست های رشد جهانی وزارت میان مدت. “من سعی می کنم تبلیغات و پشتیبانی از فروش را در سال 2021 افزایش دهم تا مارک K (K) به عنوان یک منطقه موج کره مانند K-pop و K-FOOD شناخته شود.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.