“در جستجوی ریشه های هنر مدرن در Daegu” از دهمین نمایشگاه سالگرد موزه هنر Daegu “

[ad_1]

[세계연합신문 조희동 기자] موزه هنر Daegu ، در دهمین سالگرد افتتاح آن ، به عنوان موزه هنر محلی فعالیت می کند ، و برای ایجاد غرور فرهنگی در شهروندان Daegu ، موزه هنر Daegu از 9 فوریه تا 30 مه نمایشگاهی است که هنر معاصر Daegu را روشن می کند و برگزار می شود در سالن نمایشگاه

نمایشگاه “زمان و زمین” ، نمایشگاهی که زیبایی هنر مدرن Daegu را نشان می دهد ، به هنر Daegu از دهه 1920 ، هنگام ایجاد مفهوم هنر ، هنگام ورود منطقه زیبا از غرب به Daegu ، تا 50 سال ، می پردازد. غلبه بر نشانه های جنگ کره و یک واقعیت جدید برای هنر معاصر Daegu. برای یافتن و فراهم آوردن فرصتی برای تحقیقات مشخص و منظم

عنوان این نمایشگاه ، زمان و زمین ، فقط کلمه ای نیست که زمان و مکان را نشان می دهد ، بلکه روح هنرمندان معاصر است که با مشکلات دوران استعمار ژاپن روبرو هستند و با وجود مبارزات و آزادی و جنگ ، امیدهای خود را ادامه می دهند. نماد “و روحیه قومی” است. Daegu یکی از زادگاه های هنر مدرن کره است و از لحاظ هنری معاصر و میراث فرهنگی از هر منطقه دیگری غنی است. از طریق این نمایشگاه به بررسی هنری می پردازیم که در میان رنج ها شکوفا شده است.

این نمایشگاه در مجموع از 5 بخش تشکیل شده است. در بخش اول ، “با هنر و همراه با جامعه” ، ما به روند تبدیل خوشنویسی و نقاشی سنتی در Daegu به هنر نگاه می کنیم. من به دنبال یک هنر جدید و روح موجود در آن بودم که از دهه 1920 شروع شد ، زمانی که پیامدهای جنبش 3 باقی ماند.

دوم ، در Daegu Modern Colors ، ما از زمان معرفی نقاشی غربی به اولین گروه نقاشی غربی داگو ، جامعه محلی نگاه می کنیم. می توان ویژگی های جامعه محلی ایجاد شده در سال 1930 را پیدا کرد ، زمانی که جنجال بر سر منطقه تحت استدلال های منتقدانی مانند کیم جونگ جون و جنبه های هنرمندانی که آن را رهبری می کردند ، بوجود آمد.

سوم اینکه ، در لی این سونگ و لی کوئده ، شما می توانید زیبایی هنر معاصر را با کار لی این سونگ و لی کوئده ، نماینده هنرمند شرکت نقاشی کره ای که توسط داگو تاسیس شده است ، تجربه کنید. لی یینگ سئونگ ، که در دوران استعمار ژاپن در دهه 1930 ، میهن خود را به تصویر کشید و لی کوئدی ، که در دهه 1940 وطن آشفته را به تصویر کشید.

چهارم ، در “ثبت نام در تخصص نقاشی” ، ما با تأثیر ارتباطات و آموزش کشیش ها به عنوان عواملی که باعث رشد هنر مدرن شده است ، می پردازیم. این شامل تأثیر معلمان ژاپنی و هنرهای ژاپنی و همچنین هنرمندانی است که آموزش حرفه ای می بینند و رشد می کنند.

پنجم ، در هنر پناهندگی داگو روح هنری حفظ شده در دوران آزادی و هرج و مرج جنگ بررسی می شود. در داگو ، سایت پناهندگان ، سعی کردم ردپای کسانی را پیدا کنم که علی رغم درد جنگ روح هنر را حفظ کردند.

در این نمایشگاه دو نکته ویژه وجود دارد. ابتدا هنرمند جدیدی را کشف کرد که در چندین نمایشگاه قبلی هنر مدرن در داگو نتوانسته بود پیدا کند. این فعالیتها و دستاوردهای هنری لی سانگ یونگ را نشان می دهد ، که به عنوان اولین کسی که در دهه 1920 یک منطقه دیدنی غربی را به داگو آورد ، شناخته می شود. لی سانگ جونگ (1896-1947) به عنوان برادر بزرگتر شاعر لی سانگ هو و یک فعال استقلال که به عنوان یک افسر در ارتش چین خدمت می کرد ، شناخته می شود.

او بین سالهای 1917 و 1919 به عنوان معلم دوهوا در مدرسه Gyeseong کار کرد و در سال 1921 یک نمایشگاه انفرادی داشت. او هنرمندی بود که هر دو اثر خود را در سال 1923 به نمایشگاه هنر Daegu فرستاد. در سال 1923 او یک موسسه برای هنر در Begukdongsa در Daegu برای ارتقا research تحقیقات هنری و آموزش.

در این نمایشگاه ، لی سانگ یونگ ، كه پس از تبعید در چین در حدود سال 1925 به شدت جذب آثار چاپی شد ، دو كتاب فاكتور ارائه داد كه تدوین و ویرایش شد. او همچنین سواد ادبی خود را ارائه می دهد ، که مهارت عالی نوشتن و ایده آل های هنری او را نشان می دهد.

دوم این است که شما می توانید آثار هنرمندان “Lee In-seong” (1912-1950) و “Leee Quee-dae” (1913-1965) را مشاهده کنید ، که زیبایی هنر معاصر کره را نشان می دهد. اگرچه فارغ التحصیلانی که با هم در مدرسه Daegu Suchang تحصیل می کردند ، لی یینگ سئونگ در دهه 1930 نبوغ نشان داد و لی کوئده در دهه 1940 در اوج بود. لی این سئونگ و لی کوئد دا به جای در نظر گرفتن زمان خراب ، روح زمانه غلبه و غلبه بر بی عدالتی و سختی را در خود داشتند. علاوه بر این ، او بهترین مهارت و بلوغ را نشان می دهد که نشان دهنده هنر معاصر کره در فرم و تکنیک کار است.

روز سقوط سان لی (1934) و دره کوه گیونگجو (1935) ویژگی های ملی مانند خاک سرخ ، توصیف مواد نماد ملت و حالت غم و اندوه را نشان می دهد. خاک سرخی که او نقاشی کرده عشق به وطن است ، یعنی به زمین ، و نماد سرزندگی زمین است.

آثار لی کوئد در دهه 1940 منعکس کننده درگیری ایدئولوژیک و آشفتگی اجتماعی در فضای آزادی بود ، اما در عین حال پیامی مثبت برای غلبه بر این واقعیت ارسال کرد. “خودنگاره ای با روپوش آبی” (اواخر دهه 1940) وی با اطمینان در پس زمینه یک دهکده ثروتمند و صلح آمیز ایستاده و به جلو خیره شده و رو به باد خیز است. همچنین ، در سریال “Gunsang” (1949 ~ 1949) ، به سمت آینده ای روشن تر حرکت می کنید ، می توانید امید باور به قدرت میهن و مردم و بهینه سازی آینده را ببینید.

در این نمایشگاه می توانید یک بایگانی غنی را مشاهده کنید. این نمایشگاه چندین کتاب را نشان می دهد که تبادل نظر بین هنرمندان و هنرمندان معاصر مانند سانگوا لی ، جینگون هیون و بوکجین یون را نشان می دهد ، آنها با هنرمندانی مانند Seo Byeong-oh، Seo Dong-gyun و Lee In-seong همکاری کرده اند ، و همچنین مواد نشان دادن تبادل بین هنرمندان فراری از جنگ و هنرمندان از داگو.

علاوه بر این ، نقشه فرهنگی داگو در دوران مدرن بین قبل و بعد از آزادی داگو تقسیم شده است و یک کارت فرهنگی و شناسنامه نیز تهیه شده است که می توان آن را با داگو فعلی مقایسه کرد. علاوه بر این ، بایگانی های مختلفی را نشان می دهد که فعالیت های هنرمندان بین سالهای 1920 و 1950 را نشان می دهد. به طور خاص ، با موضوع “افرادی که هنر مدرن Daegu را حفظ کرده اند” ، مصاحبه با خانواده داغدار هنرمندان و Kuon Won-Soor ، اولین نسل مورخان هنر Daegu ، روند هنر معاصر Daegu را گوش می دهند.

مدیر موزه هنری Daegu Choi Yun-ju اظهار داشت: “این نمایشگاهی است كه مواد مغذی فرهنگی Daeguo را به عنوان زادگاه هنر مدرن كره نشان می دهد ، بنابراین شما می توانید روح هنر مدرن Daegu را كه درباره جامعه و شهروندان Daegu می اندیشد ، احساس كنید. غرور در هنر داگو. وی گفت: “این فرصتی برای احساس خواهد بود.” “ما می توانیم با جمع آوری بهترین شاهکارهای لی این سونگ و لی کوئده که به سختی می توان در داگو نشان داد ، لذت شهروندان و بازدیدکنندگان را جلب کنیم.”

موزه هنر Leuum ، بنیاد فرهنگی سامسونگ ، دو قطعه از شاهکار مدرن لی این سانگ “روز پاییز” (1934) و “در دره گیونگجو” (1935) را برای شهروندان داگو و عزاداران توسط دانشگاه لی قوئد منتشر کرد. Gunsang I ( و گونسانگ دوم (1948). علاوه بر این ، بیش از 140 اثر با کمک مجموعه داران هنر مدرن از سراسر کشور مانند سئول ، بوسان ، داگو و آندونگ جمع آوری و به نمایش گذاشته می شود. پیش بینی می شود که بزرگترین آثار هنری مدرن در Daegu و بایگانی های غنی ، لذت زیادی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.