[ad_1]

[세계연합신문 송원기 기자] دولت کلانشهر سئول یک سال پس از اجرای قانون رژیم مدنی با موفقیت پارکینگ غیرقانونی خیابان در جلوی مدارس را حذف کرده و دوربین های کنترل سرعت را در سطح شهر نصب کرده و اقدامات مختلف با شدت بالا را که هر ساله انجام می شد ، با موفقیت اجرا کرد. مرگ کودک.
طبق آژانس پلیس متروپولیتن سئول ، در سال 19 ، دو مورد در مناطق محافظت از کودکان سئول رخ داده است ، اما سال گذشته نبود و تعداد تصادفات نیز 45٪ از 114 مورد در سال 19 به 62 مورد در سال گذشته کاهش یافت.
در فوریه سال گذشته ، یک ماه قبل از لازم الاجرا شدن قانون رژیم مدنی ، این شهر “اقدامات جامع برای حمایت از کودکان در سئول” را با حذف کامل 417 پارکینگ خیابانی که به طور غیرقانونی در مقابل همه مدارس ابتدایی سئول و در همان زمان ، پارکینگ کاملا غیرقانونی می شود. شناسایی و متلاشی شد و برای نصب 100٪ دوربین های تندروی کشور تا نیمه اول امسال ، سال گذشته دو مدرسه از سه مدرسه نصب شده بود تا سرکوب 24 ساعته را اعمال کنند و یک تغییر اساسی در حمایت از کودکان ایجاد کند.
طبق گفته اداره ترافیک جاده ای که مسئول تجزیه و تحلیل تصادفات جاده ای است ، در سه سال گذشته 28٪ از تصادفات در مناطق محافظت از کودکان در سئول ناشی از رانندگانی است که به سرعت نمی توانند آنها را پیدا کنند زیرا کودکان کوتاه قد توسط وسایل نقلیه پارک شده غیرقانونی مسدود می شوند در جاده
سئول نتوانست بلافاصله پارکینگ خیابان را حذف کند ، اگرچه این غیرقانونی است زیرا مکان های پارک در اطراف مناطق مسکونی و مراکز خرید تا حد زیادی کوتاه بود ، اما به دلیل علاقه اجتماعی به امنیت کودکان ، مانند اجرای قانون غذای خصوصی “، به بالاترین سطح رسید وی با برش کامل 417 طرف در 48 مکان ، وی اراده شدیدی را نشان داد که در هر صورت امکان پارک غیرقانونی در منطقه محافظت از کودکان وجود ندارد.
در ابتدا ، هنگام برنامه ریزی برای پروژه از بین بردن پارکینگ غیرقانونی در خیابان ، انتظار می رفت پاسخی از ساکنان مناطق مسکونی که جای پارک وجود ندارد ، داشته باشد ، اما پلیس و مناطق خودمختار با اطلاع قبلی کافی راهنمایی های فعال در محل را ارائه می دهند و بدون مشکل پیش می روند. علاوه بر این ، با ظهور جدی حوادث کودکان و نگرانی اجتماعی در مورد ایمنی کودکان ، همکاری فعال بین ساکنان محلی حاصل شد.
به ترتیب 38 میون ، از جمله Daegwang-cho در Seongbuk-gu ، 110 میون در Imun-cho ، Dongdaemun-gu و 16 روستا در Yangcheon-gu ، از جمله بهترین مراکز کودکان در Yangcheon-gu ، قبلاً خط را در مرحله اول تکمیل کرده اند نیمی از سال گذشته و 62 Daehyeon-cho ، Gangnam-gu ، که قرارداد او در 3 ژانویه امسال به پایان می رسد. لغو نیز بلافاصله تکمیل شد.
“مسیرهای مضاعف زرد” در پارکینگ های غیرقانونی خیابان نصب شده و از جاده ها مانند روسازی استفاده می شود. به طور خاص ، مسیر دو برابر زرد اطلاع می دهد که پارکینگ و تعلیق غیرقانونی ممکن است. مانند گذشته ، برای جلوگیری از توقف غیرمجاز پارک و توقف وسایل نقلیه ، دید بیشتر شد و همزمان با تشدید سرکوب ، یک سیستم مدیریتی برای محافظت از ایمنی کودکان ایجاد شد.
علاوه بر این ، از ماه آگوست گذشته ، یک “باند دوتایی زرد” از جاده اصلی به محل کار ، جایی که ورودی اصلی و دروازه های عقب یک مدرسه ابتدایی واقع شده است ، نصب شده است و کاملاً مورد استفاده قرار گرفته است. منطقه پارک ممنوع.
علاوه بر این ، سیستم گزارش شهروندی از طریق برنامه های کاربردی برای تلفن های هوشمند “گزارش شکایت هوشمند سئول” و “گزارش ایمنی و ایمنی وزارت بهداشت” فعال می شود و بیش از 143 جریمه در ماه اعمال می شود. فقط در سال گذشته ، 184000 پارکینگ غیرقانونی منهدم شد ، با 30 دوربین نظارت اضافی نصب شده ، و حدود 250 نفر به طور مداوم یک تیم اجرایی مشترک را اداره می کردند.
به ویژه ، از آنجا که مجازات پارکینگ غیرقانونی در مناطق محافظت از کودکان در ماه مه سال جاری از دو به سه برابر بیشتر از اکنون افزایش یافته است ، سرکوب بیشتر گسترش می یابد ، در حالی که جو اجتماعی مبنی بر اینکه پارکینگ غیرقانونی در مناطق حفاظت شده کودکان کاملاً ممنوع است.
بعلاوه ، این برنامه قصد دارد تا با گسترش عرضه پارکینگهای عمومی در مناطق حفاظت از کودکان در مناطق مسکونی ، تعداد وسایل نقلیه متوقف شده در جاده را به حداقل برساند.
در طول سال ها ، دوربین کنترل سرعت مسئول پلیس بود که سرکوب و جریمه را اعمال کرد ، اما به دلیل کمبود بودجه ، سالانه حدود 50 وسیله نقلیه در تمام جاده های سئول نصب می شد ، به طوری که تا سال 2019 ، 606 مدرسه ابتدایی در سئول ، جایی که دوربین های کنترل سرعت نصب شده بودند تنها 11٪ با 85 واحد در 68 مکان بود.
از سال 2018 ، مدت ها قبل از اصلاحیه قانون رژیم مدنی ، دولت شهر سئول قصد دارد بودجه نصب دوربین های کنترل سرعت را در همه مدارس ابتدایی هر ساله گسترش دهد و با مشورت پلیس و مناطق خودمختار از قبل آماده کند. به سرعت از طریق شهر ادامه دهید.
در نتیجه فقط در سال گذشته 484 واحد از جمله 417 مدرسه ابتدایی و دوربین های کنترل سرعت در 66٪ مدارس ابتدایی نصب شده است. با تکمیل بازرسی از تجهیزات و بازسازی کامل در سال جاری ، اتومبیل هایی که از منطقه حفاظت از کودکان در سئول عبور می کنند باید مشاهده شوند.
علاوه بر این ، تا نیمه اول سال جاری ، تمام 189 مدرسه ای که هنوز دوربین های کنترل سرعت نصب نکرده اند ، قصد دارند با معرفی 100٪ آنها را نصب کنند و قصد دارند جاده های مقابل کودکستان ها و مهد کودک هایی که خطر وجود دارد را به طور فعال تعریض کنند. از حوادث
در حال حاضر ، “Safe Speed 5030” که سرعت را در جاده های شریانی به 50 کیلومتر در ساعت و در جاده های عقب 30 کیلومتر در ساعت محدود می کند ، در حال حاضر در سراسر کشور اعمال می شود. در صورت بازگشت ، “منطقه سئول مدرسه 532” “پروژه کاهش سرعت مجاز به 20 کیلومتر در ساعت در حال تبلیغ است.
سال گذشته ، برای اولین بار در 33 مکان مانند Sinhyeon-cho ، Jungnang-gu ، Gayang-cho ، Gangseo-gu ، Daehyeon-cho ، Seodaemun-gu ، Sinsa-cho ، Eunpyeong-gu ، Sindorim-cho استفاده شد. ، گورو گو و دانگورو چو.
پروژه دانش آموزی منطقه 532 از نوع سئول در حال تبلیغ است تا کودکان بتوانند صاحب ترافیک اتومبیل شوند و ورود وسایل نقلیه به کوچه های مسکونی که نگهداری از پیاده روها به سختی امکان پذیر است را تا حد ممکن دشوار کند. اگرچه هنوز روشهای محدودی برای کاهش سرعت وسیله نقلیه در ابتدای پروژه وجود دارد ، وی قصد دارد انواع مختلف پروژه ها را در منطقه 532 مدرسه سئول با بسیج موارد مشترک خارجی ، مشاوره تخصصی و رقابت برای ایده های شهروندان گسترش دهد.
تا پایان سال 2020 ، هزار و 751 منطقه محافظت از کودکان در سئول وجود دارد که 100٪ مدارس ابتدایی که کودکان عمدتاً در آنها راه می روند ، و بیش از 80٪ از مهد کودک ها و مراکز مراقبت روزانه تعیین و اداره می شوند.
علاوه بر این ، برای اولین بار در سال گذشته ، محل اتصال بانکی در Daechi-dong ، Gangnam-gu و Junggye-dong ، Nowon-gu ، به عنوان مناطق حفاظت از کودکان تعیین شد و علائم و نشانه های جاده برای گسترش منطقه حفظ شد. فقط در سال گذشته ، در مجموع 92 منطقه حفاظت از کودکان ، از جمله تعیین فشرده مدرسه ، ایجاد شده است.
در همین حال ، درخواست برای امکانات بزرگ به عنوان نهادهای عمومی در اولویت است و علی رغم قاچاق زیاد کودکان در منطقه آکادمی ، تعریف منطقه حفاظت از کودکان دشوار است ، زیرا موارد کمی وجود دارد که آکادمی های خاص مستقیماً درخواست می کنند.
همچنین دید به میزان قابل توجهی بهبود یافته است تا رانندگان و عابران پیاده بتوانند منطقه ایمنی کودکان را به وضوح شناسایی کنند. دلیل این امر آنست که پس از تجدید نظر در قانون مجازاتهای وزنی برای جرایم خاص در مارس سال گذشته ، صدای عمومی منتشر شد مبنی بر اینکه باید محیط زیست بهبود یابد تا کودکان با اعمال حداقل سه سال زندان بتوانند به راحتی مناطق حفاظت شده کودکان را شناسایی کنند. سهل انگاری راننده در صورت تصادف منجر به فوت.
علائم LED در 414 مکان در ابتدا و انتهای منطقه حفاظت از کودکان برای تسهیل شناسایی حتی در شب و فرشهای زرد در 125 منطقه در مناطق انتظار برای مسیرهای پیاده روی نصب شده است. علاوه بر این ، چراغ های راهنمایی بدون چراغ راهنمایی جدید ساخته شده در 42 مسیر پیاده روی نصب شده و در همان زمان با رنگ زرد رنگ آمیزی شده اند تا رنگ ها به راحتی از فاصله دور تشخیص داده شوند.
به منظور تبدیل شدن به یک منطقه محافظت از کودکان که تا سال آینده از صفر تصادفات مرگبار فراتر نرود و صدمات جدی ایجاد نکند ، این شهرستان به طور کامل علل تصادفات سال گذشته را تشخیص داده و تجزیه و تحلیل حرفه ای از اثر بهبود را انجام می دهد و پروژه هایی که شهروندان می توانند احساس کنند. من قصد دارم تحقیق و توسعه کنم. علاوه بر این ، با آغاز مدرسه ، آژانس پلیس سئول و 25 منطقه خودمختار برای تدوین یک برنامه جامع و ادامه ترویج سیاست ها از نزدیک با یکدیگر همکاری می کنند.
هوانگ بو یئون ، رئیس اداره ترافیک شهری سئول ، گفت: “ما به اقدامات عمیق تر برای ریشه کن کردن همه عواملی که امنیت عابر پیاده کودکان را تهدید می کند مانند سرعت غیر مجاز و پارک غیرقانونی ادامه خواهیم داد. با ایجاد آن به عنوان یک فضا ، ما یک مسیر مدرسه ایجاد خواهیم کرد که در آن همه می توانند احساس امنیت کنند. “
[ad_2]