دونگ گو ، شهر متروپولیتن داژئون ، “بهترین” برای منطقه خودمختار برای ارزیابی اداری تبلیغات در فضای باز برای سال 2020

[ad_1]

[세계연합신문 김동근 기자] در ارزیابی منطقه اداری برای تبلیغات در فضای باز برای سال 2020 در شهر متروپولیتن داژئون ، دونگ گو از شهر متروپولیتن داژئون به عنوان بهترین منطقه خودمختار در میان پنج منطقه خودمختار انتخاب شد.

گو اعلام کرد که با ترویج سیاست های عالی تبلیغات در فضای باز مانند ▲ یک پروژه آزمایشی برای تبلیغات دیجیتال در فضای باز با داده های بزرگ ▲ حذف رایگان علائم برای صاحبان مشاغل کوچک نصب نصب تبلیغات صندوق توسعه در فضای باز ، که به عنوان بهترین محله خودمختار انتخاب شده است بخاطر ارتقا level سطح تبلیغات در فضای باز بسیار تحسین شد.

ارزیابی اداری تبلیغات در فضای باز در 19 عنصر در سه زمینه ارزیابی می شود: effectiveness اثر غیرقانونی تبلیغات برای نگهداری تبلیغات ▲ بهبود سطح سیاست تبلیغات در فضای باز ▲ مدیریت ایمنی تبلیغات در فضای باز.

لی جائه سئوک ، رئیس بخش معماری دونگ گو گفت: “ما قصد داریم سیاست های مختلف تبلیغات در فضای باز و همچنین سرکوب و حمایت از تبلیغات غیرقانونی را امسال ترویج کنیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.