سرویس جنگل منطقه ای دونگبو از فناوری جنگل هوشمند برای تعیین مسیر بهینه برای جاده جنگلی استفاده می کند.

[ad_1]

[세계연합신문 이영호 기자] سرویس جنگل های منطقه ای دونبو اعلام کرده است که در مورد پروژه آزمایشی در مراحل طراحی جاده جنگلی با استفاده از رهبر بدون سرنشین ، فناوری هوشمند مدیریت جنگل 2.5 (جمعه) ، در سالن کنفرانس خدمات جنگل منطقه ای دونبو ، جلسه خلاصه ای درباره یک پروژه آزمایشی برگزار می کند.

Drone rider یک فناوری است که با انتشار امواج لیزر از هواپیمای بدون سرنشین به زمین و از امواج منعکس شده ، اطلاعات توپوگرافی را به عنوان یک مدل سه بعدی از موج منعکس شده دریافت می کند. خدمات جنگل منطقه ای امسال. من ادامه خواهم داد

بررسی ژئودتیکی موجود در یک جاده جنگلی توپوگرافی را با نقاشی پیش بینی می کند ، مسیر را بر روی نقشه تقسیم می کند و بررسی سایت را انجام می دهد. معایبی وجود دارد ، زیرا ممکن است مواردی وجود داشته باشد که باید مسیری را تعیین کرد و یا خطاهایی در روند اندازه گیری پیاده روی با استفاده از نوار اندازه گیری ، شیب سنج ، بلبرینگ یا میله رخ دهد.

از طرف دیگر ، هنگام کاوش با کمک یک رهبر بدون سرنشین و GPS با دقت بالا ، می توان خطاهایی را که هنگام کاوش در جنگل ها رخ می دهد ، به حداقل برسانید. علاوه بر این ، با به دست آوردن داده های عددی سه بعدی با چگالی بالا ، می توان حتی در مناطقی که تصویربرداری دقیق دشوار است ، مانند مناطق کوهستانی یا صخره ای ناهموار ، و مناطقی که امکانات جاده های جنگلی دشوار است ، مانند سنگ ها ، بررسی دقیق انجام داد. شیب های تند ، می توانید از قبل بررسی کنید و مسیر بهینه جاده جنگلی را انتخاب کنید. یک مزیت وجود دارد.

چوی جائه سونگ ، رئیس سرویس جنگل منطقه ای دونگبو ، گفت: “ما به طور فعال در حال اجرای فن آوری های پیشرفته فناوری اطلاعات در جنگلداری هستیم و در آینده با استفاده از فن آوری های جدید در پروژه های مختلف جنگلی ، بهره وری کار را افزایش می دهیم و روش های کار را بهبود می بخشیم. به عنوان تجارت فرسایش ، ترمیم زمین لغزش ، مراقبت از جنگل و جنگل کاری. من سعی می کنم آن را انجام دهم “

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.