شرکتی که مواد غذایی دست دوم خریداری می کند باید بین ترجمه Covid-19 در ژاپن تب داخلی را پشت سر بگذارد | جهان

[ad_1]

در طی اختلافات اجتماعی جلوگیری از Covid-19 ، دولت ژاپن مردم را به تمیز کردن خانه های خود برای “کشتن” هوا دعوت کرد. مینیمالیست معروف ماری کاندو نیز به این کمپین پیوست. زندگی به روشی مینیمالیستی ، بسیاری از افراد مانند خانم ایواما (71 ساله) مجبورند از بسیاری از کیمونوهای رنگارنگ جدا شوند.
موج تمیزکاری خبر خوبی برای بازار دست دوم ژاپن و شرکت هایی مانند BuySell است که مردم را برای خرید مستقیم به درب منزل می فرستند و سپس آنها را به صورت آنلاین یا حراج به فروش می رسانند. BuySell گفت فروش حدود 35٪ افزایش داشته است.
شرکتی که غذای دست دوم خریداری می کند باید بین ترجمه Covid-19 در ژاپن تب داخلی را تجربه کند - عکس 1

کارمندان Buysell Technologies مارک های خریداری شده از فروشندگان خصوصی را در انباری در Funabashi ، استان چیبا (ژاپن) ترتیب می دهند.

بیشتر تاجران بالای 50 سال هستند و به دنبال حذف کیمونوهای دست دوم هستند. اما کیف ها و جواهرات لوکس و حتی کلکسیون های مارک ها نیز وجود دارد. به گفته مدیر عامل BuySell کیوهی ایواتا ، مردم دست دوم را فقط برای پول نمی فروشند.
“اصطلاحی در ژاپنی” Danshari “وجود دارد که به معنای ساده سازی زندگی شما است. تفکر همه به این شکل تغییر کرده است. آنها به ما مراجعه می کنند زیرا خدمات ما برای کسانی که می خواهند خانه خود را تمیز کنند بسیار مفید است. ”



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *