مراسمی را برای توافق برنده برای جهشی جدید در صنعت توزیع و عرضه برگزار كنید

[ad_1]

[세계연합신문 김서윤 기자] رئیس جمهور چو سونگ ووك تأكید كرد ، “برای مقابله با هرج و مرج و تغییرات در بازار توزیع ، باید بدانیم كه صنایع توزیع و عرضه جامعه ای هستند كه برای رهایی از ساختار تقابل گپ ائل و همزیستی طراحی شده اند. “من از مشارکت توزیع کنندگان سپاسگزارم و قول می دهم هزینه های فروش را کاهش دهم ، حداقل هزینه های ضمانت را پرداخت کنم ، پیش پرداخت ها را پرداخت کنم و هزینه های تبلیغات را پشتیبانی کنم.”

رئیس هیئت مدیره سونگ ووک چو سپس گفت: “ما با تمدید دوره درخواست برای تسهیل استاندارد برای تقسیم هزینه های ارتقا F FTC از تلاشهای سودمند فعال صنعت توزیع و صنعت تامین کننده برای غلبه بر بحران حمایت خواهیم کرد و به پشتیبانی خود ادامه خواهیم داد. “من متقاعد شده ام که این گام که با هم برای غلبه بر بحران با کرونا 19 برداشته ایم یک جهش جدید به جلو و یک امید جدید خواهد بود. “

نمایندگان صنعت توزیع و عرضه که در این جلسه شرکت داشتند نیز با امضای توافق نامه سود ، اراده خود را برای غلبه بر بحران و گام به جلو اعلام کردند.

کیم وو سئوپ ، مدیرعامل New Core Outlet ، گفت: “من از تصمیم FTC برای تمدید مقررات زدایی از رویدادهای تبلیغاتی سپاسگزارم. ما مزایای مقررات زدایی را با تامین کنندگان خود به اشتراک خواهیم گذاشت و در کنار هم زندگی خواهیم کرد. “

خان جون سوک ، رئیس انجمن صنعت مد ، گفت: “اقدامات برای رونق مشترک مانند کاهش هزینه ها و اجرای زودهنگام پول برای صنعت مد مفید است. من با صنعت توزیع همکاری خواهم کرد تا گامی به جلو در صنعت مد بردارم. “

لی هیون سونگ ، رئیس انجمن صنایع غذایی ، ابراز امیدواری کرد: “این طرح سودآور ، مانند قطع کارمزد فروش و حمایت از هزینه های تبلیغات ، بسیار دلگرم کننده است و امیدوار است که به یک موتور جدید برای رشد تبدیل شود.”

از طرف دیگر ، صنعت توزیع در مقیاس بزرگ قول داده است كه پس از سال گذشته به طور فعال برای حمایت از صنعت عرضه كه به دلیل طولانی شدن كورونا 19 از مشكلات مدیریتی رنج می برد ، برنامه سودآوری را دنبال كند و با هم جهش كند.

جزئیات اصلی طرح برنده که صنعت توزیع گسترده در مورد حمایت از تأمین کنندگان قول داده است عبارتند از: کاهش هزینه های فروش در حین رویداد تبلیغات فروش به طور معمول و ▲ معافیت از حداقل هزینه ضمانت در طول رویداد تبلیغات فروش یا در ماه فروش. زمان رویداد تبلیغات فروش. price پرداخت هزینه تحویل زودهنگام و ▲ هزینه کوپن پشتیبانی و هزینه تبلیغات برای رویدادهای تبلیغاتی فروش.

به طور خاص ، این طرح برنده شامل یک برنامه پشتیبانی فشرده از تأمین کنندگان کوچک و متوسط ​​است و در طول سال تا دسامبر سال جاری اجرا می شود.

FTC ضمن حمایت فعالانه از تلاشهای صنعت سودآور ، تصمیم گرفته است دستورالعملهای مربوط به رویدادهای تبلیغاتی را كه تأثیرات ملموسی از قبیل ارتقا sales فروش سال گذشته را نشان داده اند ، با تمدید آن برای یك سال تا 31 دسامبر 2021 ، گسترش دهد.

این تصمیم این واقعیت را در نظر می گیرد که صنعت تأمین کننده از FTC خواسته است که دستورالعمل ها را مانند سال گذشته گسترش و اجرا کند.

این توافقنامه برنده ، که برای دومین بار پس از کرونا 19 امضا شد ، همچنین شامل خرده فروشی ها و مراکز خرید برای اولین بار از سال گذشته بود و تعداد خرده فروشان شرکت کننده (17 13 13) را نسبت به سال گذشته افزایش داد.

انتظار می رود فرهنگ تقسیم سود از صنعت توزیع و عرضه یک جهش جدید به جلو و یک امید جدید فراتر از عبور از بحران کرونا باشد 19.

کمیسیون تجارت عادلانه قصد دارد نقض قانون تجارت بزرگ توزیع مربوط به رویدادهای تبلیغاتی را کنترل کند تا ضمن تأمین تلاش های خود برای گسترش فرهنگ سودآوری ، به صنعت عرضه کننده صدمه ای نزد رویدادهای تبلیغاتی نرساند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *