وزارت استخدام و کار نتایج بازرسی های تصادفی از بزرگراه های خصوصی را اعلام می کند

[ad_1]

[세계연합신문 김서윤 기자] وزارت استخدام و کار نتایج نظارت کار در سال گذشته را ارسال غیرقانونی یک سال قبل از نظارت (20 دسامبر 2021) به شرکت هایی که 45 بزرگراه خصوصی (از جمله جاده های خصوصی) را در سراسر کشور اداره می کنند اعلام کرد.

در نتیجه نظارت ، مشخص شد که از 4220 کارگر 45 اپراتور خصوصی یا ارائه دهنده خدمات بزرگراه در سراسر کشور ، رابطه کاری با 399 کارگر در 7 بزرگراه خصوصی به عنوان اعزام غیرقانونی ارزیابی شده است.

دو نفر از آنها (252) در رابطه بین شرکت بزرگراه خصوصی و اپراتور (پیمانکار اصلی) و 5 (147) در رابطه بین اپراتور (پیمانکار اصلی) و ارائه دهنده خدمات (پیمانکار ثانویه) هستند. تایید شده.

از طرف دیگر ، در B Bridge (نوع II) ، مدیر نماینده اپراتور (پیمانکار اصلی) و پیمانکار (پیمانکار ثانویه) همان شخص بودند و اپراتور برای تأسیس یک شرکت خدماتی در سرمایه کامل سرمایه گذاری کرد. که یک رابطه شغلی ضمنی بین اپراتور و کارمند برقرار شده است (42) ، زیرا شناسایی هویت ارائه دهنده خدمات به عنوان صاحب مشاغل دشوار است.

صرف نظر از نام و شکل قرارداد ، اینکه آیا شرایط اعزام کارگر را دارد یا خیر با توجه به ماهیت رابطه شغلی ارزیابی می شود. کارگران گیرنده از کتابچه های راهنمای کار استفاده می کنند که مستقیماً توسط شرکتها یا اپراتورهای بزرگراه سریع السیر تولید می شود و یا پیست های اسکیت گروهی. در مواردی که سفارش کار ، پرداخت منظم و گزارش کارگران پیمانکار تأیید شده یا سفارشات کار توسط رادیو یا رادیو تأیید شده است. دستگاه ، روابط معنی داری بین دستور و دستور شناخته شد و به عنوان اعزام غیرقانونی ارزیابی شد.

علاوه بر این ، در نظر گرفته شد که اگر پیمانکاران / پیمانکاران به عنوان یک سیستم سازمانی واحد عمل کنند ، یا در مراحل پرداخت قبض های پرداخت نشده یا در زمان تماس ، فعالیت پیمانکار اساساً در تجارت پیمانکار لحاظ می شود.

به عنوان یک نمونه نماینده حمل و نقل غیرقانونی ، بزرگراه سئول A در یک سیستم واحد اداره می شد ، زیرا بخش کار پیمانکار و پیمانکار با هم تداخل داشته یا از نظر ارگانیک به هم پیوند خورده بودند و عوارض پیمانکار در یک سیستم واحد مدیریت می شد. مشخص شد که ارسال غیرقانونی به عنوان دستورالعمل های خاصی در طول کار مشخص شده است ، مانند اختصاص حساب و دستور کار برای پردازش کار در سیستم جمع آوری (TCS) ، تأیید شده است.

بازرس کار شین کی وون از اداره اشتغال و کار منطقه ای مرکزی گفت: “در روند نظارت بر کار ، بسیاری از پیست های اسکیت گروهی پیدا شد که شامل دستورالعمل هایی برای انتقال محتوای جلسات ، روابط عمومی و نوشتن مواد مختلف بود. بنابراین ارتباط بین فرمان و کنترل روشن بود. “

C Expressway می تواند به عنوان پیمانکاری دیده شود که به پیمانکار دستور می دهد مطابق با راهنمای کار تهیه شده و توزیع شده توسط پیمانکار برای تکمیل مراحل کار ، کار کند و ناظر سرویس اشتغال و کار منطقه ای Daegu ، یانگ هیو جین مستقیماً به سایت “تأیید شد که پیمانکار و پیمانکار به طور مشترک وظایفی مانند به اشتراک گذاشتن وضعیت از طریق رادیو TRS و یک دستگاه ردیابی مکان متصل به ماشین گشت را انجام داده اند تا محل را در زمان واقعی بررسی کنند و کار را آموزش دهند.”

در تونل D ، تعداد کارکنان مورد استفاده برای پرداخت عوارض ، وظایف گشت و کنترل ترافیک ، کارکنان سازمانی و توزیع وظایف قبل از قرارداد خدمات تعیین می شود ، بنابراین پیمانکار ثانویه قادر به تصمیم گیری در مورد کارکنان سازمانی و توزیع نیروی کار طبق برنامه تجاری مستقل. سیستمی برای نظارت بر کار و فرماندهی وجود دارد مانند جلسات هفتگی و ماهانه که در آن پیمانکاران با هم شرکت می کنند و در واقع کار به صورت گروهی در پردازش کار بدون حقوق ، ارزیابی عملیات و شکایات مدنی انجام می شود.

به ویژه ، کیم دونگ گون ، بازرس کار در اداره اشتغال و کار منطقه ای بوسان ، گفت: “بسیاری از عناصر حمل غیرقانونی ، مانند شرایطی که مدیر شرکت مدیریت و کارمند ارائه دهنده خدمات انجام می دهند آنها به طور ارگانیک در یک فضا کار می کنند و دستورالعمل های اپراتور را در روند نظارت پنهان می کنند. میتونم تایید کنم “

کیم دی هوانگ ، مسئول سیاست استانداردهای کار تأکید کرد: “این اولین مورد نظارت بر همه مشاغل یک صنعت است که بر اساس پرونده نظارت بر بزرگراه Shindaegu Busan در سال 19 انجام شده است. امسال ، نظارت بر محموله های غیرقانونی نظارت قبلی است. . با توجه به ویژگی های هر مورد ، صنعت و منطقه ، ما مشاغل با پتانسیل بالا برای ارسال غیرقانونی را به عنوان اهداف نظارتی انتخاب خواهیم کرد. “

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.