[ad_1]

[세계연합신문 조희동 기자] Daegu City روز 27 ساعت 14:00 در مرکز طراحی Daegu Gyeongbuk یک سمینار با موضوع “بازار تجارت الکترونیکی ، چگونه باید به آن نزدیک شویم؟” برگزار کرد تا استراتژی بازاریابی دست نخورده ای را که در دوره With Corona شرکت های محلی بصورت آنلاین برقرار می شود ، ارائه دهد. انجام شده.
بازار تجارت الکترونیکی به دلیل تقاضای روزافزون برای جلسات غیر حضوری و ارتباطات ، حتی در اوضاع اقتصادی کاهش یافته توسط کرونا 19 ، در حال رشد است. اندازه بازار تجارت الکترونیکی در سال گذشته حدود 140 تریلیون وون بود و پیش بینی می شود در سال 2022 به 200 تریلیون بوی بد برسد.
این کارگاه آموزشی ، طراحی شده به منظور ارائه اطلاعات عملی در مورد برنامه ریزی و توسعه محصولات مناسب برای بازار آنلاین از طریق کلمات کلیدی و روند بازار تجارت الکترونیکی به شرکتهای محلی ، توسط کیم جونگ سئوپ ، مدیر م Instituteسسه تحقیقات تخیل تیز ارائه خواهد شد. دکتر تائه برنده کیم ، یک تیم همکاری برنده در WeMef.
در قسمت اول ، کارگردان کیم یونگ سئوپ ، که به عنوان یک تحلیلگر روند و مشاور استراتژی مدیریت فعال است ، در مورد روند دوران همه گیری و عدم لمس صحبت می کند ، و در قسمت دوم ، دکتر تائه برنده کیم ، که درک می کند بازار تجارت الکترونیکی و استراتژی های بازاریابی و نمونه هایی از فروش آنلاین سخنرانی را انجام دهید.
“همه نگران رکود اقتصادی ناشی از کرونا 19 و تضعیف رقابت شرکت ها هستند ، اما مقیاس بازار تجارت الکترونیکی آنلاین در حال رشد است. از طریق این سمینار ، ما انتظار داریم که شرکتهای محلی با ارائه روند برنامه ریزی محصول تقسیم شده و شخصی و محتوای متنوع در دوره With Corona ، از رقابت در بازار آنلاین اطمینان حاصل کنند. من با Daegu City خواهم زد تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. “
طبق رهنمودهای مربوط به فاصله اجتماعی ، این سمینار با استفاده از قبل از برنامه ، تعداد شرکت کنندگان در سایت (در مدت 40 نفر) را کاهش می دهد و از طریق پخش مستقیم زنده در YouTube پخش می شود.
[ad_2]