Jeonnam-do ، تبلیغات “آنلاین” برای سال نو چینی

[ad_1]

تبلیغات پخش زنده در چین

[세계연합신문 한준수 기자] در پنجمین کار جولانام که در پنجمین سال جدید چینی برگزار شد ، بزرگترین تعطیلات در چین ، تبلیغ زنده برای صادرات محصولات از مشاغل محلی از طریق WeChat ، یک بستر آنلاین آنلاین شناخته شده است.

این پخش زنده به منظور انعکاس این روند طراحی شده است زیرا اهمیت بازاریابی آنلاین به دلیل استراتژی دولت چین برای گسترش تقاضای داخلی و تحول سریع دیجیتالی بازار مصرف کننده و توزیع به دلیل کرونا 19 افزایش می یابد.

جولانام-دو قصد دارد به طور عمده محصولات آرایشی و بهداشتی و غذاهای فرآوری شده ماهی و ماهی را در این استان پخش كند ، كه نشان دهنده ترجیحات چینی ها برای لوازم آرایشی كره ای و تمایل آنها به مصرف غذای سالم است.

به طور خاص ، او قصد دارد بر روی تبلیغ یک کرم سفید کننده ، یک بسته ماسک ، یک شامپو ترمیم کننده مو ، یک نوشیدنی لیمو ، یک اسموتی ، کلاژن انار ، یک کپک پودری و یک نوشیدنی چوکر تمرکز کند.

بر اساس مطالعه انجمن تجارت بین المللی کره و KOTRA ، معاملات آنلاین در چین 40 برابر از 6 تریلیون یوان (1000 تریلیون وون) در سال 2014 به 250 تریلیون یوان (2000 تریلیون وون) در سال 2020 25٪ افزایش یافته است.

لی سانگ جین ، افسر همکاری بین المللی جولانام دو گفت: “ما با شروع پخش مستقیم محصولات جولانام-دو برای این تعطیلات سال نو میلادی و ورود به یک مرکز خرید آنلاین آنلاین ، پخش خود را ادامه خواهیم داد.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *